gayisokey

jävla idiot kommentar.

Kategori: Allmänt

confused Om: Positiv måndag (Y)
du köper ju jämt finngrejer men dom verkar ju inte hjälpa precis?

För det första hade det räckt med att skriva denna kommentar på ETT inlägg.
För det andra, vadfan tror du jag köper nya acnebehandlingar när det tidigare inte fungerar? tänker ju inte fortsätta använda nånting som inte fungerar. Speciellt smart verkar du ju inte vara och din kommentar var fruktansvärt onödig. Som att jag inte är emdveten själv att jag har acne?
Du kan inte ha speciellt bra självförtroende som sitter och kommenterar problem som folk vet om att dem har.

förstår inte vad du försöker få fram med din kommentar heller, tycker du jag ska sluta anvädna acnemedel så det blir ännu värre? vad vill du ? åh blir så jävla ledsen att folk tror att jag inte tar åt mig när folk kommenterar min hy. jag valde inte att ha acne. jag köper ju alla dessa medel ihopp om att något ska fungera mot min hy. Och det har blivit bättre så du kan ju hålla dina dumma tankar för dig själv. Idiot.

Kommentarer

  • Linda L säger:

    Vet precis hur det är att ha problem med hyn, men du är vacker som du är och vore jag du skulle jag varit otroligt nöjd med mig själv! :)

    2012-11-06 | 16:12:34
  • - säger:

    Folk är bara dumma i huvet.
    Men tänkte på jag har själv acne eller hade, och det som hjälpte mig var basiron, har du testat det? :) finns både 5 och 10 % beroende på om du ska ha det i ansiktet eller på kroppen. använde 5 % och det funkade skitbra! finns receptfritt på apoteket och inte alls så dyrt :)

    2012-11-06 | 16:13:12
  • Lisa säger:

    Det ser inte alls ut som om att du har problem med acne på dina bilder. Och även om så är du väldigt fin

    2012-11-06 | 16:47:36
  • Anonym säger:

    Det är ju just det här dessa människor vill - skapa reaktioner.
    Don't feed the trolls som man brukar säga.

    En liten (men onödig, ofc) kommentar om din hy och OJ vad upprörd du blir. Calm down och välj att skita i såna här idioter

    2012-11-06 | 17:50:51
  • Anonym säger:

    Hej! Vill bara säga att jag aldrig har tänkt på att du har acne, det är inget man ser på bilder iaf! Du är jättefin, med acne eller utan!

    2012-11-06 | 18:41:20
  • Anonym säger:

    Du borde testa , citron först på en bomulls cirkel grej sen socker på och gnugga , de hjälpte mig jätte bra!

    2012-11-06 | 20:38:28
  • Anonym säger:

    Du borde testa , citron först på en bomulls cirkel grej sen socker på och gnugga , de hjälpte mig jätte bra!

    2012-11-06 | 20:38:29
  • Tjej 17 år säger:

    Haft samma problem med min hy som du. faktiskt snäppet värre.. Det finns läkemedel/tabletter mot acne.
    Som jag själv har användt. Ta kontakt med en huddoktor på sjukhuset. Så bestämmer dom om du behöver eller inte. Finns tre olika. Erymax / flytande och tablett, är näst bästa. Roaccutan är de starkaste och svår att få tag i. Men jag åt den i 6 mån. Och min hy har aldrig varit bättre!!!

    2012-11-06 | 21:52:03

Kommentera inlägget här: