gayisokey

Positiv måndag (Y)

Kategori: Allmänt

Var det fullmåne igår eller? somna inte fören 02:30- 03:00 !! gick upp vid sju och fick stressa till skolan. Har tradition och utveckling vilket inte är super kul precis. Får sån jävla ångest när jag tänker på hur sjukt mkt arbeten jag har att göra som skulle lämnats in under denna termin, blir galen!
Så jävla trött att jag mår illa och kallsvettad, vill bara hem coh sova -.-

Efter lunch så ska jag till Ikea med älsklingen så nå sova blire inte!
ahja ska väl försöka jobba på lite nu då.. om jag orkar :'D så jävla hungrig att det svider i magen -..-
Fasen vad ajg lär städa i mitt rum kom jag på :O fan kläder ochs kit ÖVERALLT.

Positiv måndag (Y)

Kommentarer

  • confused säger:

    du köper ju jämt finngrejer men dom verkar ju inte hjälpa precis?

    2012-11-06 | 14:16:45

Kommentera inlägget här: