gayisokey

Alla <3 dag

Kategori: Allmänt

Tjena mors! Sitter just nu med en ansikts mask innan jag drar iväg till jobbet :)


Min alla hjärtans dag <3:

Började med ett gulligt sms på morgonen av Sara, när jag kom hem från skolan fick jag hemlevererad ros nalle och ett kort med text, mötte upp sara på stan så gick vi på bio och när vi kom hem till mig igen så gav jag henne gelé hjärtan som hon älskar och ett porträtt som jag stress rita dagen innan! 
Efter som vi bråkat osv så var det inte planerat att vi skulle fira alla <3 dag tsm så hade inget att ge henne eller spec mkt pengar till att köpa något fint så därför bjöd jag henne på¨bio ist oich som sagt hjärtana och teckningen.

I fredags:
så hade jag och brudarna mina (sara carro och mathilda) taco kväll och spela familje spel, super mysigt! Sov sedan kvar hos Sara (eller ah hos hennes syster då vi var i hennes lägenhet). Kom hem för ett tag sedan, gjorde Ceasar sallad och nu sitter jag här! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: