gayisokey

Svar på fler frågor!

Kategori: Allmänt

anonym om SVAR PÅ FRÅGORNA!!!:
hann inte lägga upp nån fråga så frågar nu :) 
när du varit i ett förhållande med en kille var du verkligen kär i han då? aså har/ finns de nån kille som va speciell för dig även om du gillar tjejer nu då så klart :) 
kram på dig sötnos!


- Alltså jag var kär i en kille i lågstådiet men sen har jag bara varit tsm med killar på mellanstadiet/högstadiet för att alla andra hade killar, det bara var så haha.. Sen så fick jag känslor för min bästa vän som då är kille. men vet inte om jag var kär eller bara förvirrad... så ja senaste 8 åren har bara en kille varit speciell vilket är min bästa vän som jag inte ens vet vad det var för känslor jag hade! 
Det är just därför jag är osäker på min lägging.
Kram på dig själv gulle! :D

Nyfiken tjej (a) om SVAR PÅ FRÅGORNA!!!:
Lite sent ute, men du skrev att du hade varit med en tjej? Har du varit med någon kille också? Och på vilket sätt vad tjejen bra?
Jag är själv lite nyfiken på att testa någon gång. (a)


- Ja jag har varit med två killar men båda gångerna kändes fel.. vet inte om det berodde på att jag inte hade några känslor för dem eller för att jag är gay haha!
att tjejen var bra har jag aldrig sagt!;) Haha nejmen, det var ju första gången, och tror inte första gången man har sex med någon är perfekt liksom. Hade desutom sex med tjejen före killarna! 

När jag tänker efter så kändes det itne bra när ja ghade sex med tjejen heller av någon anledning trotts att jag vet emd all säkerhet att jag gillar tjejer. 


Fastnade för den här gifen så var tvungen att lägga upp den!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Har du någonsin vart otrogen?

    Har någon vart det mot dig?

    Vad tycker du om det?

    2012-03-13 | 22:55:50

Kommentera inlägget här: