gayisokey

SVAR PÅ FRÅGORNA!!!

Kategori: Allmänt

angeeee din gamla polare, ;) om FRÅGESTUND:
hur reagerade dina föräldrar när du berättade att du var gay? eller ah märkte dom själv eller ja du fattar :)
IP: 78.69.147.210 10 Mars, 17:46
Matilda om FRÅGESTUND:
Hur har du sex med en tjej? Brukar du använda tex doldo som hjälp då?
IP: 83.255.25.125 10 Mars, 17:42
johanna om Välkommen alla godingar!:
svar: Tack ida! :)
IP: 84.23.136.24 10 Mars, 17:29
johanna om FRÅGESTUND:
hur kom du på att du var gay ? :)
IP: 84.23.136.24 10 Mars, 17:24
Sandra Lazar om FRÅGESTUND:
Vad är det du gillar hos en tjej?
Är du 100% gay eller lite osäker?
Alla går på utsidan men går du på insidan fast lite utsidan också? För de flesta går BARA på utsidan osv..
Skulle du vilja ha en flickvän nu?
:)
IP: 217.210.23.109 10 Mars, 08:51
....... om FRÅGESTUND:
Idaaaaaaaa, träffar du någon för tillfället?:)
IP: 95.199.140.7 10 Mars, 00:14
Andréa om FRÅGESTUND:
Hur gammal ä du? :)
Vars kmr du från/vars bo du?^^
IP: 78.69.17.14 10 Mars, 00:10
Anonym om FRÅGESTUND:
You wanna makeout? ;)
IP: 213.112.156.24 09 Mars, 22:29
ailine - my photography, my passion om FRÅGESTUND:
du får mejla mig och skriva hur du vill att den ska se ut :) tack
IP: 83.177.207.3 09 Mars, 21:51
ailine - my photography, my passion om Välkommen alla godingar!:
jag kan göra en header åt dej :)
IP: 83.177.207.3 09 Mars, 21:45
- om FRÅGESTUND:
Är du tillsammans med/träffar du någon?
IP: 84.23.137.157 09 Mars, 21:42
sofia, foto ♡ vardag om Välkommen alla godingar!:
Fin blogg du har! :)
Vill du tjäna pengar på din blogg helt gratis & superenkelt? Klicka på länken så står det hur man gör :)
http://sofiaaerikssonn.blogg.se/2012/march/tjana-pengar-pa-din-blogg-superenkelt.html#comment
IP: 217.211.253.42 09 Mars, 21:41
Anonym om FRÅGESTUND:
Är du ytlig när det gäller förhållanden??
Tycker du om din klass?
Hur visar du att du är kär, vet den du är kär i att du är kär i henne/honom?
Tack på förhand!:)
IP: 176.64.36.179 09 Mars, 21:30
Amanda om FRÅGESTUND:
Villen typ av tjejer intresserar du dig mest av? Typ stil osv.
Har du lätt för att bli kär?
Vad är din högsta dröm?
Finns det någonting du måste se/göra/uppleva innan du dör?
Är tjejer eller killar bäst i sängen? :)
IP: 95.199.146.55 09 Mars, 20:43
evelina om FRÅGESTUND:
Hur gick den dejten du var på när du hade sportlov(?) ? har inte hört nåt om den...hehe
- kul att du bloggar igen bryden!!
IP: 109.58.12.124 09 Mars, 19:52
Mathilda om FRÅGESTUND:
Vem är snyggast Kat Von D eller Tila Tequila?:)
IP: 213.114.120.50 09 Mars, 19:41
Louise om FRÅGESTUND:
Vad skulle du välja; aldrig få äta choklad igen (där räknas också kladdkaka, oboy osv), eller aldrig mer äga en telefon???
Är Louise bäst i världen?
Vill du kolla på hitta nemo med Louise?
IP: 79.102.140.139 09 Mars, 18:49
emma om FRÅGESTUND:
ja kör på med ett par frågor;)
1, hur ser du på din framtid?
2, vad tycker du mest och minst om med dig själv?
3, ska vi hångla? :D:D
<3
IP: 87.249.170.93 09 Mars, 18:38
En snygg tjej :) om FRÅGESTUND:
Hur många tjejer har du haft sex med och är det bättre än sex med en kille :)?
IP: 2.69.35.206 09 Mars, 18:25
Anna om FRÅGESTUND:
Kan du inte göra ett inlägg om dina favorit ställningar i sängen och ge lite tips om några :D?
IP: 83.183.18.134
angeeee din gamla polare, ;) om FRÅGESTUND:
hur reagerade dina föräldrar när du berättade att du var gay? eller ah märkte dom själv eller ja du fattar :)

Jag fick inte berätta för mina föräldrar själv utan min pappa läste mina sms och fick reda på det och min bror berättade för min mamma så fick inte chansen att berätta för henne heller. Men dem tog det båda bra, min mamma visste typ redan att jag gillade tjejer :)


Matilda om FRÅGESTUND:
Hur har du sex med en tjej? Brukar du använda tex doldo som hjälp då?

Alltså jag har bara haft sex med en tjej en gång och då var det bara "naturligt" alltså inga "leksaker" inblandat :)

johanna om FRÅGESTUND:
hur kom du på att du var gay ? :)

Det var inget jag kom på bara sådär, utan det märkte jag emr och mer ändå sen mellan stadiet att jag gillade tjejer så det var något som växte fram liksom :)


Sandra Lazar om FRÅGESTUND:
Vad är det du gillar hos en tjej?

Ja självklart gillar jag ju formerna, brösten ögonen läpparna, ja allt som finns på en kvinnas kropp helt enkelt! och kroppspråket, sättet tjejer är på helt enkelt!

Är du 100% gay eller lite osäker?

Jag är lite osäker på "kill" delen:)
Alla går på utsidan men går du på insidan fast lite utsidan också? För de flesta går BARA på utsidan osv..

Självklart går jag inte bara på utsidan, då är det ju inte KÄRLEK? men samtidigt går jag ju inte BARA på insidan heller för tycker man inte personen är fin så är det svårt att bli kär haha.. fast samtidigt så gör ju insidan utsidan finare! Men

Skulle du vilja ha en flickvän nu? :)

Ja självklart!

....... om FRÅGESTUND:
Idaaaaaaaa, träffar du någon för tillfället?:)
Nej, jag träffar ingen :)
Andréa om FRÅGESTUND:
Hur gammal ä du? :)

95a, fyller 17 8 Juli
Vars kmr du från/vars bo du?^^

Jag kommer från Gbg men jag bor i Gävle :)


Anonym om FRÅGESTUND:
You wanna makeout? ;)

Haha beror väl på vem du är ;)

- om FRÅGESTUND:
Är du tillsammans med/träffar du någon?

Nej det gör jag inte :)
Anonym om FRÅGESTUND:
Är du ytlig när det gäller förhållanden??

Alltså, utsidan spelar ju roll till en viss del! brydde man sig inte om utsidan alls är man desperat enligt mig.. jag skiter i vad alla andra tycker, bara jag SJÄLV tycker personen är fin och vacker :)

Tycker du om din klass?

Jafan, älskar klassen! :D

Hur visar du att du är kär, vet den du är kär i att du är kär i henne/honom?
Tack på förhand!:)

Oj.. jag har rätt svårt att visa för personen jag är kär i just att jag är KÄR eftersom jag nästan alltid blir kär i hetero tjejer haha.. men jag antar att jag skämtar mycket och är snäll, ger komplimanger och jag ler mycket runt personen och blir lite nojig xD
Varsågod! :D


Amanda om FRÅGESTUND:
Villen typ av tjejer intresserar du dig mest av? Typ stil osv.

Alltså det finns ingen speciell stil som jag blir"kär i" utan tycker jag om en person gör jag det för den personen ÄR inte för hur den klär sig :) MEN, jag har märkt att det finns en speciell stil jag dras extra mycket till! vilket är tattuerade, lite "tuffa", liknar min stil lite grann som häng, tshirts, piercingar, skjortor. Ja lite åt det killiga hållet men ändå feminin. äsch vafan jag lägger upp några bild exempel för att vara emd exakt! :D Men ah har man sån här stil.. och har personlighet då är jag typ sold for life!

fuckinperfectgirls:  gorgeous 
Alltså ghaaa vad snygga dom äär!!!!! vill gifta mig med allihopaa <3<3

Har du lätt för att bli kär?

Ja jag har ju tyvärr det!..

Vad är din högsta dröm?

Att kunna få biologiska barn med en tjej..

Finns det någonting du måste se/göra/uppleva innan du dör?

Oj, mycket saker! men typ kyssas under ett vattenfall, flyga luftballong, hoppa bungyjump, jobba som bartender ett år utomlands, åka jorden runt, bo i newyork, träffa Ellen Degenderous & Megan Fox haha och massa annat :D

Är tjejer eller killar bäst i sängen? :)

Det är inget jag kan svara på då alla är helt olika, inget som visar påa tt man är bättre eller sämre för att man är kille eller tjej, men däre mot så är det ju två olika saker då den ena har snopp och den andra har bröst liksom haha. och sen är ju tjejer mer mjuka i rörelserna medans killar är stelare (vad jag upplevt iaf) så det beror ju helt på individerna och vad man sj tycker om. men enligt MIG s är tjejer bättre


evelina om FRÅGESTUND:
Hur gick den dejten du var på när du hade sportlov(?) ? har inte hört nåt om den...hehe
- kul att du bloggar igen bryden!!

Haha sådär.. fast det har vi ju pratat om redan nu ;)
Tack! :D

Mathilda om FRÅGESTUND:
Vem är snyggast Kat Von D eller Tila Tequila?:)

Oj svår fråga! men tila är ju SÖTARE.. hennes personlighet och hennes skratt,röst osv gör henne så sjukt söt :O men SNYGG.. det blir svårare att svara på haha! Men.. ja snyggast är nog Kat tror jag :O..


Louise om FRÅGESTUND:
Vad skulle du välja; aldrig få äta choklad igen (där räknas också kladdkaka, oboy osv), eller aldrig mer äga en telefon???

Svåraste frågan jag någonsin kommer svara på men...... MÅSTE FÅ ÄTA CHOKLAD MÅSTE MÅSTE MÅSTE!!! så ja. aldrig mer äga en telefon skulle jag nog svara isf ;__;

Är Louise bäst i världen?

Näst bäst! efter mig ;)
Vill du kolla på hitta nemo med Louise?

JAA KLART JAG VILL!! :D
emma om FRÅGESTUND:
ja kör på med ett par frågor;)

1, hur ser du på din framtid?

Ljust? mahaa! :D

2, vad tycker du mest och minst om med dig själv?

Det jag tycker mest om mig själv är väl att.. jag är bäst på att göra pannkakor! :O
det jag tycker minst om med mig sj är nog.. min hy haha nej men att jag är dålig påatt ge komplimanger och svårt att släppa in folk.

3, ska vi hångla? :D:D<3

Ofc babe! :D <3


En snygg tjej :) om FRÅGESTUND:
Hur många tjejer har du haft sex med och är det bättre än sex med en kille :)
?
Bara 1. Men jag skulle nog säga att tjejer är bättre ja..
Anna om FRÅGESTUND:
Kan du inte göra ett inlägg om dina favorit ställningar i sängen och ge lite tips om några :D?

Javisst kan jag det! :D


Kommentarer

  • hon säger:

    har en liten secret crush on youuuu!

    2012-03-11 | 14:07:10
  • anonym säger:

    hann inte lägga upp nån fråga så frågar nu :)

    när du varit i ett förhållande med en kille var du verkligen kär i han då? aså har/ finns de nån kille som va speciell för dig även om du gillar tjejer nu då så klart :)

    kram på dig sötnos!

    2012-03-11 | 15:03:18
  • emma säger:

    ååh va mysigt, vi ska hångla:D:D<3

    2012-03-11 | 17:32:03
    Bloggadress: http://forskalle.blogg.se/
  • Nyfiken tjej (a) säger:

    Lite sent ute, men du skrev att du hade varit med en tjej? Har du varit med någon kille också? Och på vilket sätt vad tjejen bra?

    Jag är själv lite nyfiken på att testa någon gång. (a)

    2012-03-11 | 22:33:31
  • Anonym säger:

    Varför tog du bort min kommentar? :O

    2012-03-11 | 22:42:06
  • hihi säger:

    hihi oj såg fel

    2012-03-11 | 22:43:46

Kommentera inlägget här: