gayisokey

skit liv

Kategori: Allmänt

Såhär känner jag efter varje film jag sett. Under ca två timmar är filmen mitt liv och sen när den är slut känner jag mig bara så tom och har världens ångest för att jag är 17 snart 18 år och inte gjort ett skit med mitt liv.Minns när jag var kanske, 13-14 år och tänkte "Åh vad jag längtar tills jag blir 16-18 och få åka på festivaler festa ofta och bara ha kul hela tiden och leva livet". Men så blev det ju inte. Inte varit på en enda festival, festar typ aldrig, inte tränat på 2-3 år, äter skräp mat och choklad chips m.m på vardagar och bara skiter i mitt liv, skiter i min kropp. Bryr mig inte om någonting. Sen jag började på gymnasiet så bara släppa jag min ryggsäck och orkar inte lyfta upp den för att ta tag i allt jag borde.
                   Jag är en sån person som behöver en knuff i baken för att få saker gjort. när man var yngre gjorde ens föräldrar de mesta. Så som att fixa så man fick vara med på de sporter man ville, handla allt man ville ha, se till så man kom till HC om något var fel osvosv. Men sen jag fyllde 15 så sket dom fullständigt i mig och lagt all energi på min 7 åriga lillebror.
                   Nu får jag göra allting själv och då blir det inte gjort! Jag skiter i att träna för jag kommer aldrig iväg till gymet, jag äter inte nyttigt, jag skiter i att plugga. Som att jag gett upp livet. känner mig som en 80 åring som bara går runt iväntan på att dö. Går omkring varje dag med ångest, ånger och klump i magen för att man VET att det är bara att göra det. Bara att ta bussen till gymet beställa ett gymkort och börja köra, men skiter i det. tänker "nej gud vad trött jag är idag, gör det någon annan dag ist".

Och jag har ingen att skylla än mig själv. 

Vet itne vad jag vill säga med denna text, skrev bara av mig lite från alla tanker jag fick i skallen när jag såg den här bilden.

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Åh gud vad jag känner igen mig, haha. Tack för att det finns åtminstone en person till som känner sådär :p

    2013-01-23 | 10:07:34

Kommentera inlägget här: