gayisokey

Intressant kommentar!

Kategori: Allmänt

Maria Om: glömt svarat på en fråga!
Tack för svaret Ida. Det finns en anledning till att jag frågar. Jag träffade dej när du var 7 år och du gav fullt utslag på min gaydar men jag var själv inte alltför säker tonåring och lagomt itutad att barn bejakar inte sin sexuella läggning, så det kändes fel att se dej som gay. I korta drag. Vill du veta mer så får du fråga.

Ja men inga problem!:)
Gud vad jag blev nyfiken nu på vem du är! Tyvärr har jag inte en blekaste om vem du kan vara, eller jo det finns EN som jag vet hette Maria i tonåren jag träffa som liten, som jag tror är Gay! förmodligen är det inte du men vem vet. Du får gärna adda mig på FB och prata vidare, vill gärna höra mer om de du berättat :)

Kommentarer

  • Maria säger:

    Jag praktiserade på Nynäs och hade Janna som handledare. Om jag inte minns helt fel så kallade jag dej Hanna hela tiden. Detta för att min hjärna aldrig riktigt fick till det att ditt namn var Ida. Du blev lika irriterad varje gång. :o)

    Jag antar att jag får adda dej på Facebook och röja min identitet. ;o)

    2013-01-22 | 19:09:56

Kommentera inlägget här: