gayisokey

glömt svarat på en fråga!

Kategori: Allmänt

Maria Om:
Hur gammal var du när du insåg att du inte var straight?

Förlåt att jag inte svarat på din fråga! hade inte tid när jag läste den och sen glömde jag :/

Hmm skit svår fråga. jag har ju vetat nästan hela min uppväxt att jag inte var som alla andra. Som väldigt liten var jag sjukt kaxig och sökte ofta bråk med tjejer(så som pojkar gör när dom tycker om en tjej).
                       Jag visste inte varför egentligen utan kände bara ett starkt behov av att vara i närheten av den personen och ha kontakt och kände nån känsla som jag inte kunde sätta fingret på. Jag trodde att det var tvärtom, att jag inte tyckte om henne alls och därmed bråka och snacka skit. Men min absolut första och största crush jag haft var i min dåvarande bästa vän Sabine. Hon var jag kär i under flera år med det tog ca 1-2 år innan jag förstod själv att jag var just KÄR i henne. tror att det var någongång i femman/sexan jag förstod det på riktit.
                      Allt klickade till i min skalle ungefär i sjuan varför jag haft dessa konstiga känslor för tjejer som yngre och varför jag inte var intresserad av killar. När jag var liten visste jag ju inte ens vad homosexuell var för något, att det existerade. Man hade ju lärt sig att "flickor är kär i pojkar och pojkar i flickor. dom får barn tillsammans och skapar familj, punkt slut".


Kommentarer

  • Maria säger:

    Tack för svaret Ida. Det finns en anledning till att jag frågar. Jag träffade dej när du var 7 år och du gav fullt utslag på min gaydar men jag var själv inte alltför säker tonåring och lagomt itutad att barn bejakar inte sin sexuella läggning, så det kändes fel att se dej som gay.

    I korta drag. Vill du veta mer så får du fråga.

    2013-01-18 | 21:58:42
  • Anonym säger:

    Ja kommer starkt ihåg att du sa till daniela att hon var tjock du va kanske 9-10år o hon var vansinne o så kom ja precis innanför dörren o hon säger jävla skitunge vi går upp. haha förlåt men bara tvungen att säga de..kommer så väl ihåg de nämligen.
    .

    2013-01-20 | 22:20:26

Kommentera inlägget här: