gayisokey

turkeeyyy here i fucking COOMEEE :D

Kategori: Allmänt

Hej allihopa!
Guuuud vilken lång dag alltså. 
En tjej från Wella var med min klass hela dagen. Började med tre timmars teori i färglära. Inte as lätt att kunna lyssna när man lider av världens kramper i rygg och mage pga mensvärk plus att man inte ätit frukost. Mådde så illa på lunchen så fick inte i mig någonting då heller. Efter lunchrasten så färgade jag Sara och en till i min klass håret på My. Det blev riktigt häftiga färger :D

Sen efter skolan gick jag en snabbis på stan med Sara och sedan hem till Farmor & farfar för middag med familjen sen vid sex så åkte jag å farsan direkt till Arlanda för att skaffa ett tillfälligt Pass. Det tog bara nästane xakt 3 timmar fram coh tilllbaka inkl 20 min som vi yrade runt för att elta efter polishuset haha!

Kom hem vid nio och började packa direkt och blev äntligen klar efter många om och men!

Halv tre drar vi mot Arlanda igen så känns inte som om det är någon idé att gå och lägga sig ens..
tror att flyget gick runt sju någongång!

Så här kände jag under hela bil resan hem från Arlanda.. på vägen dit var pappa helt tyst (fast jag itne lyssna på musik i hörlurar) men på vägen hem när jag gjorde det så babbla han på som faan! Drygaste människan jag känner haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: