gayisokey

I'm Aliiiive!

Kategori: Allmänt

HEEEEEEEEJ alla underbara gulliga söta fantastiska läsare! :D

Vill börja med att tacka för alla värmande fina kommentarer, Det betyder faktiskt jätte mkt för mig. Sedan är det ju as kul att verklgien får HÖRA att folk läser min blogg och tycker den är bra. Det är ju en helt annan grej att få se folk skriva att dom läser den än att se på statistiken liksom. Så det är skit kul ^^

kan väl berätta lite vad som hänt senaste typ veckan.
Förra helgen så var jag och och några från klassen hos Sara och gjorde Tacos, sedan på kvällen hade vi feest och hade AS KUUUL, Tog dock inte så många bilder :/
i veckan har jag väl inte gjort något speciellt vad jag kan komma på. typ blåst vågor i skolan vilket inte är "plätt lätt" som Veronica brukar säga (min lärare). men blev rätt nöjd ändå:D Och lite annat sånt där frisör grejs :D
Just det Carro raka sidecut på Sara vilekt blev AP SNYGGT :D fast hon har två små streck nu också >.<

Ifredags Bråkade jag ju med pappa som jag skrev och hade släktingar här. Var även och skulle fixa nytt pass men polisen hade stängt så fick göra det idag ist...För jag ska nämligen till TURKIEET PÅ TORSDAAGG!! :D:D:D vilket jag heeeelt hade glömt bort att berätta :O

Men iaf så blev det vääldigt stressigt eftersom att det är tre dagar kvar innan vi åker så passet kanske inte hinner komma tills dess. så har det inte kommit på onsdag åker jag och pappa ner till sthlm och gör ett tillfälligt pass på onsdag kväll.det blir stressigt som fan haha. Så jäkla surt att passet går ut två dagar innan vi kommit hem från Turkiet -.-




Kommentarer


Kommentera inlägget här: