gayisokey

Praktiiiik var det ja

Kategori: Allmänt

Som sagt är jag på salong och praktiserar hela veckan! slutar inte fören kl sex så är hemma runt halv sju/sju och då gör jag käk duschar m.m så blir rätt sent osv så orkade inte uppdatera bloggen igår.

Igår så luncha jag på Berggrenska, blev en sallad med prosciutto skinka och annat gött. Fick även klippa och klistra lite, gjorde blandanant en slags vimpel lina där jag skrev 30% på alla L´oréal produkter. allt ska nämligen bort så kom gärna och köp produkter! :D annars så har jag bara gjort skitjobb som att städa, sopa, diska, tvätta, vika handdukar osvosv.. 

Har även beställt biljetter till mig och Sara! Vi ska nämligen till min mamma som bor i Skövde nästa tisdag-lördag. Åker redan ca 4 på morgonen så blir väl att dygna och sova på tåget ist! det tar ungefär 4-5 h så lika bra att sova.

Bilder från veckan :)


Kommentarer

  • alexandra säger:

    skitsnygg i håret! :D

    2012-10-26 | 15:44:11

Kommentera inlägget här: