gayisokey

Mitt loov

Kategori: Allmänt

men jag har haft så mkt att göra..typ (a)

Var ju på 18 års kalas hos bästa Caroline på fredagen. hade as kul men glömde min mobil hemma hos henne så fick inte tillbaka den fören kvällen efter så känt mig helt naken utan den. Kom ju även in på slick ilket var lite små kul!

Sen på tisdagen åkte jag och Sara till morsan min tills igår kväll. vi hade planerat massa saker vi skulle göra men inget blev av. det enda vi gjorde var att sova och äta i princip haha! Men vi bakade lussebullar iaf och fick reda på att att Sara varken ätit eller bakat det förut!!!! :O men nu har hon det iaf (Y)

Idag så var jag på Waynes med Lucas, Jenny, Fanny, Kalle, Louise, Hanna, Jonathan och August..tror jag fick med alla nu? (a) shit träffar fan aldrig mina vänner från grundskolan längre.. så himla synd att man gldier ifrån varandra så mkt när man börjar gymnasiet :/

Kom även på nyss att jag inte ätit på hela dagen! drack bara en kaffe när vi fikade.. helt skakis så får springa ner och göra käk nu!" :D

Här är iaf lite bilder från lovet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: