gayisokey

Värt att kämpa för

Kategori: Allmänt

Firar 1 månad med mitt hjärtegull idag. Fast egentligen är vi ju träffats sen nio månader tillbaka på "det" sättet. Våran tid tillsammans har varit som en riktig berg och dalbana. Men vad är ett förhållande utan tjaffs?
Älskar den här fina människan så otroligt mycket. Hon kan alltid ge mig ett leende på läpparna oavsett hur arg, sur eller ledsen jag är. Att vi två efter att ha gått i samma klass i snart ett år + en termin och kunna vara tillsammans och ha dessa känslor för varandra hade vi aldrig trott. Iallafall inte jag. Första dagen i ettan när jag såg henne tänkte jag för mig själv " en dag så kommer hon att bli min, en vacker dag" och kolla nu har jag na, precis som jag önskat!

Man ska aldrig ge upp hoppet, eller tro att man inte har någon chans. kolla på mig liksom. Jag lyckades få en heterosexuell tjej som hade ett förhållande med en kille att falla för mig. hur stor är chansen liksom? inte stor alls. men den FINNS. Kämpa. Är det värt det så kämpa. Jag är så himla glad att jag gjorde det.

Jag hoppas verkligen att vi kommer fira många månder till och kanske till och med år. man vet aldrig.
Jag säger det itne så ofta som jag kanske borde. Men jag älskar dig Sara, så fruktansvärt mycket. <3


Kommentarer

  • Anonym säger:

    grattis!

    2012-11-18 | 19:11:29
  • Anonym säger:

    kärlek kanske inte är som det borde, men kärleken får alltid en andra chans om ens kärlek vet vad som borde ändras.

    2012-12-11 | 22:45:04

Kommentera inlägget här: