gayisokey

svar på ännu en krånglig kärleks fråga

Kategori: Allmänt

anonym Om: tips mot acne
det är så här att jag är jättekär i min kompis och hon och jag ställer alltid upp för varandra i alla lägen. 
men hon går i samma klass som en av mina bästa vänners kärlek, och vi två brukar följa efter den klass och vara med dom. och min bästis har märkt av att jag vill följa med dom lika mycket som hon den senaste tiden, så hon tror att jag gillar den killen som hon är kär i... 
och jag vet inte hur jag ska berätta att det är en tjej jag är kär i. help me please


Oj vad förvirrande text haha. Men jag förstår inte riktigt, vet den här tjejen om att du är kär i henne?
Men om du inte vill säga rakt ut att du är kär i en tjej så kan du ju börja prata om henne som tex - åh vilka fina ögon hon har/ shit vad snygg klädstil hon har ect som går i klass blabla. och säga massa positiva saker om denna person. så till slut kommer förmodligen din kompis fatta att du är lite små kär i henne och kommer säkert skämta lite så som - ooh är du käär i na eller ??;);) som man brukar göra haha. Så behöver du ju inte säga ja rakt ut utan svara nee blygt som att du skäms lite. Lät jävligt konstigt men du fattar hur jag menar? så då är det hon som kommer ta upp det och du behöver inte erkänna men hon fattar ändå! 

Vet inte om det var till någon hjälp precis men du kan ju alltid prova! och om du provar får du gärna höra av dig om hur det gick! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: