gayisokey

Skövde

Kategori: Allmänt

Wohoo jag lever fortfarande! :D
Är som sagt hos mamma med älsklingen miin. Kom hit i tisdags morgon. åkte redan kl fem på morgonen, kom fram vid tio och somna so fort vi kom hem till mig & sov enda till kl 15!

Ska få Ragges gamla rum så vi har målat om det, rött och vit blev det. Idag var vi på stan och shoppa lite. blev tre tröjor, lägger ut bilder på dom senare! jag lagade nyss mat medans Sara försökte plugga lite annars har vi inte gjort så mkt annat än att..sova och äta haha! sov tolv timmar inatt och igpr natt också!
 
Just det tror jag fick en lätt hjärnskakning igår då jag slog skallen i sne taket.. blev helt yr och illamående samt världens huvudvärk :/ så låg med min älskling i sängen nästan två timmar och kramades innan jag kunde gå ner.

några veckor gammal bild på Sariis ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här: