gayisokey

WHIIHOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D

Kategori: Allmänt

Jag och Sara drog ner på stan och hon shoppa massa små stuff medans jag hängde med överallt haha.. sen köpte vi smoothies på Naked Juicebar! Provade Chock'N Raz.. vart tyvärr besviken, trodde den skulle vara godare!
Sen drog vi hem på mig och myste framför filmerna "REC" och Wallander:)

Sara stack förvörigt typ nyss hem så ska snart slagga! 

Imorgon så kommer min efterlängtade mamma samt mina bröder hugo, hampus och hampus tjej och min låtssas pappa upp hit till Gävle för att gå på pappa och Mickans invigning på Berggrenska! det ska bli skojsigt :D


Kommentarer

  • sara säger:

    du är fruktansvärt vacker! fina ögonbryn och fint sminkad, du skulle kunna göra en sminktutorial-sak? :)

    2012-03-29 | 22:20:41
  • emma säger:

    sv: men sluuta, ja blir ju generad:o haha.. DU om nån är söt, ja tror jag är lite småkär i dig fakitskt ^^ <33

    2012-03-30 | 00:06:35
    Bloggadress: http://forskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: