gayisokey

It isn't a matter of choosing girls over boys, but happiness over society.

Kategori: Allmänt

TJABBAA!!! awesome dag :D har varit på as bra humör enda sen jag vakna upp hos lollopollo!

la oss typ halv fem i morse eller nåt och blev väckt vid ett tiden och brottades i sängen i typ en timme.. hah ne men hon envisades med att ta min tröja som jag hade för mina ögon för att slippa bli blind av det extrema ljuset!

Sen har vi bara slappat heeela dagen och köpt kladdkakaaaaa till frukost med cola :F dock äter vi alltid för mkt och mår as illa efter...Sen sprang vi runt och var hyper och slog varandra HAHA. åh old times <3

Nu har jag kommit hem och ska städa lite, laga nå maat och sen kommer Sara hit och underhåller mig :)


Juste jag har ju fått mitt klippsätt!!! ÅHHH så HAPPYYY ^^


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: