gayisokey

Here We Go Again

Kategori: Allmänt

Tjabbalabbaaa!
Ja vad ska man säga, som några av er kanske redan vet så har jag och Sara gjort slut, igen.

Som jag sagt hela tiden så kan man inte gå i samma klass och ha ett bra förhållande. Det går bara inte, inte länge iallafall. Meeen eftersom att kärlek gör en korkad och man glömmer alla problem för en stund, så gick jag såklart med på ett försök. Vilket uppenbarligen inte var det bästa valet med tanke på att vi redan gjort slut två gånger.

Såå nu blir det förmodligen mer bloggning då jag har mindre saker att göra om dagarna, så det är någonting ju positivt!

Annars då.. Är ledig imorgon, som alla andra tisdagar ;) sjukt jäkla skönt. Så då tror jag Lucas<3 kommer förbi så jag kan klippa han. Vi ses knappt längre sen vi börja på Gymnasie osv så ska bli kul att tjööta lite.

Just det! den 18 feb så har jag halvtidsprov vilekt innebär att jag ska klippa och färga olika frisyrer osv. Så behöver någon att klippa (kostar inget) som har axellångt hår och vill klippa minst 2 cm (eller långt hår som vill klippa axel långt hår) den dagen. Så om du själv eller någon du känner har lust att sitta modell åt mig då så hör gärna av dig/er via Fb :)


 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag kan sitta modell om du inte redan har någon, så less på mitt hår just nu ändå så spelar inte sån stor roll vad som görs med det :-)

    2013-01-21 | 23:27:26
    Bloggadress: http://debeau.blogg.se
  • Anonym säger:

    Det går visst att ha ett förhållande även om man går i samma klass :)

    2013-01-22 | 17:13:29

Kommentera inlägget här: