gayisokey

The man behind the Mask

Kategori: Allmänt

Klicka :D grym låt

Åh fyfan vilken tung dag. Hade dock bara en lektion då vi gjorde ansikts masker av gips, ganska kul faktiskt.
Sen var jag en sväng till Valbo köpcentrum med Sara.

Igår så blev det ingen bloggning för jag kom hem senare än planerat eftersom My den jäveln bokstavligen facerapea mitt ansikte med smink, såg ut som en döskalle eller något liknande, gömde min sko & tröja så jag missa bussen hem haha.

Jag har börjat emd ett nytt spel vilket går ut på att man ska få 1 miljon klickningar på ett ägg som sakta knäcks. Den börjar på 1000 000 och ska ner till 0! Igår satt jag och nörda HELA DAGEN och kom ner till 900 000 vilket betyder att jag gjort 100 000 klickningar på endast en dag haha... vadå skaffa sig ett liv?


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad heter ägg-spelet? :)

    2013-01-29 | 02:08:31

Kommentera inlägget här: