gayisokey

Svar på kommentar

Kategori: Allmänt

Och på vilket sätt kan dom "utspegla" ditt drömförhållande?:s 

Du vet du inte hur något egentligen ligger till, dom kanske bråkar jätte mkt, behandlar varann illa, har massa skit i sitt förhållande osv. Du kan ju bara se den fina ytan.


Alla har vi ju en bild av hur våran "dröm tjej/kille" ska se ut. och jag har även en bild av hur båda ser ut tillsammans i förhållandet. Menar såklart inte att jag inte kan älska någon som inte upfyller alla krav när det gäller utseendet på min "dröm tjej" för det är ju bara stört. men vi alla har ändå en BILD om hur dröm personen ser ut. T.ex. klädstil hårfärg ögonfärg osvosv. Och det var det jag försökte förmedla då jag antog att ni förstod att jag menade utseendet och inte personligheten då jag omöjligt kan veta hur dom är som personen bara av att se på bilder.
Och därför valde jag ordet "utspegla" som i spegla utsidan = en spegel reflekterar ens utsida inte insida.

Ber om ursäkt för att du missförstod, får väl vara mer tydlig i mina texter så det itne blir fler missförstånd :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: