gayisokey

Svar på fråga om kärleks problem!

Kategori: Allmänt

jag är dökär i min bästa väns andra tjejkompis , och vet inte vad jag ska göra? har inte berättat det för någon ..
Återkalla publiceringSvaraTa bort


H
mm.. Ganska svårt för mig att säga vad du ska göra då jag inte vet hur hela situationen ser ut, hur bra ni känner varandra. om ni ens pratar med varandra. hur gamla ni är, för ålder gör ganska mycket! 
MEn skulle dock inte rekomendera att du säger rakt ut att du är kär i denna personen då de kan ge en "skrämmande" effekt. 

Det enda jag vet är att du är tjej som är kär i en tjej. Eller ja, jag förmodar att du är en tjej? vilket inte ger mig mycket att utgå ifrån haha.. Det skulle underlätta om du gav mig fler detaljer eller om du tog kontakt med mig på FB ifall du inte vill skriva ut det på bloggen.

Du behöver inte vara rädd att jag berättar något av det du säger till mig till någon heller. Jag har ju delvis den här bloggen för att hjälpa andra med just dessa problem:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: