gayisokey

A Goal, A Love And a Dream Give You Total Control Over Your Body And Your Life

Kategori: Allmänt

Åh det här är något som jag skulle vilja göra för min framtida kärleek! Ni nyq läsare kanske inte vet det men jag är en riktig romantik nörd haha!

Detta är en sån typisk grej som bara händer på film. Och den här killen, gud vilken fantastisk person! Han är ett elvande bevis på att alla killar inte är svin, jag sj har en tendens att se ner på killar då jag träffats så himla många rövhål och växt upp med osv så har svårt att lita på killar och tar alltid för givet att alla bara tänker med k*ken och allt sånt där.










HAHAHHA ÅH JAG ORKAR INTE LEVA!!!! kan helt seriöst inte sluta skratta!!!!




Det här måste vara den SÖTASTE UNGEN JAG SETT I HELA MITT LIV!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: