gayisokey

I Look At You And My Blood Boils Hot, I Feel My Temperature Rise

Kategori: Allmänt

God kväll snyggingar!

Började dagen med att försova mig och fick stressa till skolan. Skulle slutat halv tolv men jag och Elicia stannade i lite mer än TRE timmar längre för att plugga!

Sedan vid kl tre drog jag ner på stan med Lucas och köpte Sculp Heads från Seafun, ville ha lila med det fanns inte med sån där mini "kontroll" på sladden så man kan byta låt och spola osv så fick ta svarta :/ menmen det funkar :D

Har tänkt köpa ett par nya svarta jeans i typ.. två år minst men har inte hittat några men idag, ÄNTLIGEN tog jag tag i det och köpte ett par klassiska svarta Cheap Mondaay från Blå!! åh så sjukt sköna :D

Gick och fikade på Waynes. Köpte en yoghurt Smoothie och kan säga att det smakade sur fil med hallon kärnor.. kostade dessutom lika mkt som dem man får på Naked Juicebar som smakar HIMMELSKT GOTT. Så Det blir Jucie Bar i fortsättningen när det gäller Smoothies!

Sedan kom även louise så vi följde med henne och käka på donken. Sen drog vi en stund på stan igen fast utan Lucas då hans kulle på jobb intervju och då hitta jag en sjuukt jävla snygg långärmad Tshirt! :D

När jag kom hem så har min lillebror invarderat mitt rum och pepprat med tusentals frågor och berättelser om sin dag osv.. Han tjatade även om att få vara med på en bild med mig som jag skulle lägga upp på bloggen sååå till slut fick han som han vela.. haha

Här är bilderna från dagen :D









Kommentarer

  • Sofia säger:

    Vart är din tröja ifrån?
    Skulle vara väldigt tacksam för ett svar!

    2012-09-07 | 23:08:02

Kommentera inlägget här: