gayisokey

Don't Tell Me You're Sorry, When You're not.

Kategori: Allmänt

Iaf så börjar våra kundpass i salongen nästa tisdag. och jag seriöst skiter i brallan! Känner mig verkligen inte redo för att ta emot kunder och klippa/färga/slinga folk jag inte känner osvosv när jag fortfarande känner mig så osäker på allt! att göra någon besviken, eller att den inte blir nöjd är det värsta som kan hända enligt mig. HATAR att förstöra för andra :/ menmen nångång måste ju vara första!

Var i salongen nästan hela dagen idag. Färgade utväxt och Carro försökte göra nå lila slinger vid luggen med det gick ju sådäärr... fick göra avfärgning vilket inte gick som planerat. och färgen syntes nästan inget alls förutom att jag nu har några skiftande slinger i brun/oranget! så lär färga över nån dag när jag orkar :)

Haha hade tråkigt så tog bilder med instagram..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: