gayisokey

Det värmer i hjärtat <3

Kategori: Allmänt

olivia Om:
Jag måste bara få skriva att jag ser upp till dig så extremt mycket, jag älskar att läsa det du skriver och är inne på din blogg i stort sätt varje dag. Jag själv är inte lesbisk men kan inte heller säga att jag är hetro, jag tror jag är där nånstans i mellan. Jag tänker inte så mkt på om det är en tjej elr kille, jag blir kär i person inte i kön. Och genom att ha läst din blogg har jag vågat vara mer framåt med det, elr ja det kke inte är så att jag har "kommit ut" som "bi" men jag ärmer öppen om att jag gillar båda "könen" och jag villbara uppmuntra sig att fortsätta med det du gör, för du gör det riktigt bra !


Åhhh vad glad jag blir av att höra detta! blir helt varm i hela kroppen av att du tycker om min blogg och det hjälpt dig lite på traven. gud så glad jag blev!!:D gjorde min dag, så tack himla mycket för denna underbart fina kommentar, värmer i hjärtat <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: