gayisokey

Be Yourself, Everything Else Is Taken

Kategori: Allmänt

 God kväller gott folk!
Har varit en ganska upp och ner dag när edt gäller mitt humör. Är trött på att alltid bli besviken i slutändan när man sett fram emot nånting. Menmen what to dooo, får gå vidare och lägga allt bakom mig helt enkelt! :D

Fick även reda på i morse att våra eftermiddags pass i salongen på onsdagar ska flyttas till torsdags mornar, vilket innebär.. Inga fler sovmornar på hela terminen. Så nu tänker jag vara grinig varje jäkla torsdag för att jag inte får den sovmorgonen jag skulle haft! Var helt över lycklig för att ha en sovmorgon i veckan så ska dem komma och förstöra den haha..
Sen ska vi även trängas med Treorna i salongen på det passet vilket jag inte förstår riktigt hur det ska gå ihop då vi blir ca 50-60 pers i salongen!

Har bara varit hemma resten av dagen. Käkade as god Lasagne med extra mkt ost och senare myst i soffan med La Familia med kvälls fika och Topchef Austraila!
Gud vad jag älskar matlagnings program, helt sjukt kan kolla på det hela dagarna :D






Kommentarer

  • Anonym säger:

    förlåt<3

    2012-09-13 | 22:57:02

Kommentera inlägget här: