gayisokey

Rosettfläta och skum frisyr

Kategori: Allmänt

Varit i salongen näästan hela dagen förutom en stund på eftermiddagen så vi var i klassrummet och pratade om APL. tex Service Osv.


Kom inte riktigt igång i morse så bad min lärare att ge mig en uppgift. vilket var att göra fyra toffsar som skulle stå nästan rakt ut och bara använda ståltråd. Kan ju säga att jag aldrig tänker gör om det!!! Inte nog med att det är den fulaste frisyrer jag sett utan satan vilket pill, Ännu svårare att få ut det än fast det i håret nästa till och med haha.

Sedan på eftermiddagen fick vi se ett klipp där en tjej gjorde Rosettflätor som vi sedan skulle härma. Jag är inte direkt den "typen" som flätar sitt hår så har inte lärt mig inbakade flätor osv så bara det var svårt men sen skulle det vara tusen rosetter också'??  Ingen lätt dag eller :'D 
 
här är bilder på dom "fina" frisyrerna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: