gayisokey

If I Had a Rose For Every Time I Thought Of you, I'd Walk Through a Rose Garden Forever.

Kategori: Allmänt

jääklar vilken seg dag.. hade samhällskunskap tre timmar vilket kändes som att de aldrig skulle ta slut!!!
Sedan efter lunch så hade vi egentligen slutat men jag stannade kvar för att se när Carro klippte älsklingen :)
Blev så fiin såå :*

Sedan när vi sprang till bussen så insåg jag att ja tappat busskorthelvetet så det var ju bara att vända för att leta efter det ÖVERALLTT. Men sån jäkla tur var så hittade jag det tillslut, i klassrummet ofc haha..

fick öven vänta på min nästa buss i stan en evighet. Det var en brud som stirrade på mig genom rutan (jag hade redan gått på bussen och hon köade utanför) Alltså det såg ut som att hon såg ett spöke eller nånting!! as läskigt. Satte mig allra längst bak så sätter och sig såklart framför mig, på sidan lutad mot fönstret så hon lätt kunde fortsätta stirra på mig -.- Jag har inte en jäkla aning om vem människan är men det var riktigt obehaglig känsla och så sjukt nyfiken på varför hon glodde så förjävligt.

När jag skulle gå av bussen tillslut så fungerade tydligen inte dörrarna precis då utan bara dörren längst fram, jag lyssnade på musik så hörde inte att alla försökte ropa på mig men såg tillslut vinkningar i ögonvrån. När jag klev av längst fram så såg jag att folk pratade och att buss schaffören pratade med mig när jag gått av bussen. tog av mig ena hörluren men hörde knappt vad han sa, "gick det bra?" lät det som att han sa men är inte säker.

Åh dryg dag!! håller på att hungrar ihjäl också!

bilder på Saras hååår :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: