gayisokey

Falling in love is like getting hit by a truck and yet not being mortally wounded

Kategori: Allmänt

Helskotta vad jag är trött idag! halvt sov på bussen och var heelt frånvarande första tre timmarna på praktiken idag. Inte ätit på ca sex timmar när man kommer hem så bara kastar i sig maten :'D
Blev kinamat till middag idag, längesen jag åt det!

Imorgon så fyller gull ungen Carro 18 bast så ska på fiesta hos henne på fredag. sen drar ju hon och resten av folket som är över 18 till krogen så då drar jag och Mathilda vidare på en annan fest medans. och sen sover jag nog hos älsklingen min ofc!

På lördag ska jag förmodligen jobba kväll på krogen så man kan få ihop lite fickpengar! skulle sitta fint med ett par humör byxer jag droolat efter ett tag nu..

Photo: Kina mat :F http://instagr.am/p/RLA1D2i97A/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: