gayisokey

ÄNTLIGEN HEMMA!

Kategori: Allmänt

De flesta skulle väl vara lite ledsna över att få komma hem till kalla sverige igen men jag är såååå LYCKLIG att äntligen få vara hemma! Det här har seriöst varit den sämsta semestern jag någonsin varit på. Kan ju skriva mina dagar så ni förstår vad jag menar :'D

Kan börja med att berätta att jag fick min mens dagen innan jag åkte till Turkiet, bästa som finns att ha mens när man är utomlands <3 tror alla tjejer håller med mig haha..

Dag 1. Glömde min älskade Iphone på flyget...Första jag gör är när jag kommit till hotellet är att doppa fötterna i poolen utanför rummet för att se hur kallt det var (svin kallt) och min bror sprutade vatten mot mig med nån vatten pistol så jag började springa mot dörren in till rummet och gör då väärldens vurpa! fick ena solstols benet upp i armhålan, skjutdörrs spåret upp i hålfoten, slog i vaden plus skar upp sidan av foten vid lilltån på nånting så det rann blod fan överallt!

Dag 2. gick massage då massösen masserade på alla mina onda ställen och det var allt annat än skönt då jag var så jäkla öm från vurpan på båda fötter benet och lite här och var. sedan åkte jag vatten rutschkana och slog i skallen så jävla hård att jag blev helt yr och hade huvudvärk resten av dagen PLUS att jag somande i solen så brände mig som en gris.

Dag 3. Slogg huvudet i rutschkanan IGEN, hur lyckas man?? så fick ännu ondare och blev ännu mer yr sedan fick jag emnsvärk så var tvungen att gå till hotellrummet och ta värktabletter som inte hjälpte ett dugg. slutade med att jag låg och vred mig i duschen två timmar sen fick det räcka så försökte ta mig till sängen men så fort jag ställde mig upp höll jag på att spy så fick springa tillbaka till badrummet. lägga mig iskall och blöt på golvet och försöka hålla tillbaka kväljningarna.

Dag 4. Åkte på båt tur hela dagen från nio till fem på eftermiddagen. och jag blir väldigt lätt åksjuk. tydligen väääääldigt sjösjuk också så satt heela resan under däck med spy påse och mådde ANUS

Dag 5. var mulet heela dagen så blev inge solande alls då det var för kallt. började även regna frammåt kvällen.

Dag 6. spenderade hela dagen på rummet IGEN då jag var så fruktansvärt bakis att jag inte kunna äta eller nånting. Mådde så illa att jag var tvungen att tvinga mig till att spy. Det två värsta saker som kan hända mig är MENSVÄRK och SPY/MÅ ILLA och sjklart hände båda dem sakerna mig på semestern. har inte sytt på flera år då det är absolut värsta som finns. då kan ni tänka er hur dåligt jag mådde som tvinga mig sj att spy :'D

Dag 7. mulet nästan hela dagen igen plus att jag fortfarande mådde dåligt så spelade pingis och biljard med brollan tills vi åkte hem....

Så det var min hemska semester :D Här kommer bild bomb från veckan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: