gayisokey

Acne Killer

Kategori: Allmänt

Idag fick jag hem Acne Killer maskerna så nu har jag provat en! tyckte att det var as ballt att den var helt svart :D

Dock grina jag som en gris när jag skulle förssöka ta av den. Det borde stå varning om att man ska se till att absolut inte få på ögonbrynen eller annat hår då det gör SVIN ont att få bort från det ställena. Halva mina ögonbryn rök typ.. sedan gjorde det otroligt ont resten av ansiktet också vilket är ett stort minus..
Sedan stod det även att masken skulle "suga åt sig finnarna och rodnader" säger bara en sak, Bulllshit.
visst trodde såklart itne att det skulle suga ut sig finnarna på riktigt dåd et är helt omöjligt men hoppades på att det skulle bli en förbättring åtminstone. men det är absolut ingen skillnad på de jag har i ansiktet nu och rodnaden är nästan mer än innan... synd. spenderade liksom 400 så är det bara skit.

Det positiva är väl att jag blev sjukt len och man ser på masken att den tagit bort rejält med smuts och döda hudceller :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: