gayisokey

Right or wrong, don't it turn you on, can't you see we're wasting time

Kategori: Allmänt

Alltså jag är fan för lat för att ha en blogg!:O Helt sjuukt...

Men det här är iaf vad jag gjort senaste tiden!

Solade med Lofisen och sov över där fredag-lördag och då så kolla vi på micke o molle<3<3<3 och lite annat



på lördan var jag, Louise och massa andra på Ljudwåg och kolla på massa band! vissa var ju bättre än andra haha!



Sen så fjolla jag med instagram.. skulle prova göra sån där duckface när man typ spänner in näsan eller hur man nu ska förklara det som typ alla fjortisar gör.. detta blev resultatet (Y) la ej upp det på instagram för det är ju bara pinsamt HAHA!



Invigde bryggan för första gången iår! fyfan vad härligt det var att ligga på bryggan och käka frukost i solen!



Sen så sov även min underbara söta lilla My här i söndags då vi båda var depp pga massa saker som hänt som ja gitne behöver ta upp här, och försökte muntra upp varndra, slutade med att vi sminka varran som fula idioter HAH! åh kolla vad söt hon äär <3



Sen så vart det ju Vaalboorrgg = FFIEESTAAA!

tyvärr de enda bilderna jag har från den dagen/kvällen :O


Sen har jag haft mattelektioner.. då blir det oftast bara att sitta och rita, matte är itne riktigt min grej haha!



Carro lite massa på min arm som jag bara måste visa (Y) åh så äckligt sjukt sugen på att attuera miigg!!!
HAHA snygg ma akn vara i musch då!




JUST DET!! mina armband har ju kommit!! som jag beställde från JFR för TIO DAGAR SEN! men jag fick med en liten tröst gåva för att det tog så lång tid iaf! vilket var ett örhänge med fjädrar på höhöhööö
UNISEX - Armband - Melaba
149,00

UNISEX - Armband - Melaba 149,00  Och Armband - Praten (svart) 69,00




Och sist men inte minst så har ajg även fått mina HUMÖR JEANS!! Tyvärr var dom mkt mörkare irl än på bilden..

Humör Jeans "Santiago" Dark Blue Used 1048 kr (inkl frakt 49) Från Junkyard

Orka inte posa framför spegeln så tog chillbilder i soffan ist!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: