gayisokey

Fy fan vad jag är braaa!

Kategori: Allmänt

Halloo era sockersöta.. saker! :D:D
är sjukt glad varför vet jag inte!

Igår så var det slapp dag i skolan och eftersom att det var sånt regnig väder drog jag hem till gullungen Cissi och myste till en skräckfilm vid namn "Rouge River", helklart se värd!:)

Idaag så har jag klippt My! :D så här blev det och jag är såååå nöjd! vilket jag hoppas hon också är för det blev verkligen gör snyggt :D



När jag kom hem så fick jag stå för maten idag så då lagade jag Biff med stektpotatis bea och sallad, mumss!!

Kommentarer

  • emma säger:

    gud va hon passa bra i kort hår:o

    2012-05-10 | 20:43:45
    Bloggadress: http://forskalle.blogg.se/
  • My säger:

    Ida, vad gör du? På den där före bilden var mitt hår skit fult och det var inte skit fult innan jag klippte det :@

    Sen kunde du redigerat bort mina finnar hahaha



    Men är jävligt nöjd alltså! :D

    2012-05-10 | 21:15:43

Kommentera inlägget här: