gayisokey

A hug can lift pain and worries from the heart, bringing hope and love back into the heart.

Kategori: Allmänt

Åh vilken underbar dag!
Började dagen med mattelektion tre timmar men rörde inte ens matteboken haha..

slutade halv tolv så då drog jag ner till pappas resturang "Bergrenska" och jobbade några timmar i köket samt i köket.
Sen när jag kom hem så var jag på så himla bra humör att jag städade och moppade golvet på hela övervåningen och lagade middag idag igen!

Så här sliten och fräsch såg man ut efter att ha jobbat tre.5 timmar! :'D hade egentligen mössa på mig också men det var såååå fult att jag vägra ta bild med den på haha!

Var massa kött över kvar från igår så blev biff igen fast med potatis och och morötter i ugnen och bearnaise sås såklart <3


Sen så blev det jordgubbar

med glass och grädde till efterrätt nonmom :D


Sen efter middan så myste jag emd lillebror och gosvovven i soffan till filmen "landet långt borta" elelr vad den heter, jag kallar den iaf för Lillefot! Lucky ser ut som ett hårigtmonster på bilden men det är fan omäjligt att få en bra bild på han när pälsen är kolsvart!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: