gayisokey

A beauty is a woman you notice; a charmer is one who notices you.

Kategori: Allmänt

är så jävla äckligt taggad på sommaren så jag håller på att spy! Vill ner till västkusten och bara leva livet, sola & bada. vilken tur att man har husvagn där då muhaha!


I Torsdags sp fyllde min farfar 70 bast så då var det släktkalas..vilket kanske inte alltid är så super kul! Så då får man hitta andra sätt att underhålla sig på..



lekte med godispapper..HAAHAH


det ska föreställa en ödla för er sominte ser det..


Kusinen Elin <3


min otroligt mogna pappa :'D


Glass med hallong chokladsås och strössel <3<3<3


I så åkte jag ner till gullungen Fanny som numera bor och går skolan i Norrköping så vi träffas knappt.
Hade super skoj!
Och det är så sjuuuukt fint i Norrköping! blev väldigt förvånad faktiskt, det påminner väldigt mycket om Göteborg med kullersten inne i stan osv.



När jag kom fram runt fyra tiden så drog vi till Ica där Fannys kompis Tinna mötte oss och köpte kött grönsaker osv inför grillkvällen! Vi var ett gäng hos deras klasskompis Linus och grillade, spela kubb, kollade på skräckfilm och sedan gick vi ut i skogen mitt inatten!!!Aldrig varit så rädd i hela mitt liv typ :'D haha helt sjukt...





somnade runt halv tre, men var tvungen at ta SEX bussen på morgonen tillbaka till fanny så blev bara två ynka sovtimmar.


somnade med det samma när vi kommit tillbaka till Fannys lägenhet.
När vi vaknade igen så gjorde vi frulle och myste ute på gräset i solen samt köpte glasss<3



Fanny åkte iväg två timmar mellan ca halv sex och halv åtta så då passade jag på att tappa upp ett bad och laga middag! fick problem med ugnen som en kille hjälpte oss med.
Det blev iaf lövbiff med pommes, tzatziki och sallad!


Märkte när jag förde över bilderna att fanny tagit massor av fina egopics med min mobil, så då får hon skylla sig sj att det kommer upp på bloggen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: