gayisokey

SVAR PÅ FRÅGORNA!!

Kategori: Allmänt

Var några kommentarer som inte var frågor utan stod andra saker så dom tog jag inte med haha.

hur blev du och din tjej tsm?
Vi har gått i samma klass sen ettan på Gymnasiet och vi började träffats som mer än vänner för mer än 9 månader sen såå ja det liksom bara.. blev :D vi var redan i princip tillsammans i flera månader innan vi blev det officiellt:)
visste du att ni skulle bli tsm eller fatta du ingenting när allt hände?
Det liksom bara blev. vi var som tillsammans fast vi bara inte hade gått ut med det till alla:)

Anonym:
Hur tusan lyckades du få en straight tjej att falla för dig? ;)
Haha jadu det undrar fan jag också!! det får du fråga henne ;)

L2iz:
När kom du ut?
I nian, trooor jag!
Vad gillar du för film och musik?
Älskar romantiska filmer som The Notebook, A Walk To Remember osv och action,animerat! Sen gällande musik finns det inga gränser. Jag lyssnar på de som låter bra helt enkelt haha.
Vad tror du att du gör om 5år? :)
Förhoppningsvis så har jag flyttat hemifrån skaffat jobb och en plan för livet!

Angelica:
Vilka 5 är dom bästa egenskaperna din flickvän har? (:
Vet inte exakt VAD som räknas med egenskaper men hon är iallafall sjukt fin när hon är glad, sexig när hon är arg haha! sen är hon bra på att förstå mig utan att jag behöver säga något, väldigt omtänksam och givmild. och en väldigt bra människa även fast hon inte själv tycker det =)

Malin:
Vad har du hunnit gjort i livet om 10 år tror du? :)
hur mycket tror du att du har hunnit med och gjort liksom*
hoppat fallskärm, skaffat barn, gått ut högskolan, flyttat utomlands.. ja såna saker liksom! :D
Förhoppningsvis bort jag i NewYork då! och hunnit med det mesta så som skaffat barn, familj, hittat min soulmate, hoppat fallskärm/bungyjump flygit luftballong, tågluffat, gått på massa festivaler, jobbat utomlands som bartender och massa roliga saker :D

Emelie:

Va din tjej säker på att hon va hetero elr va hon bisexuell bara att hon hade kille? :)
vad hade du för "trick" så hon skulle ändra sig?
ÄLSKAR DIN BLOGG :D
Så som jag fattat det så var hon osäker på sin läggning men aldrig varit kär i en tjej. Hon sa en gång något liknande " jag vet ju inte fören jag provat". och sen så ja.. fick hon väl känslor för mig då:D Det började som "friends with benefits" vilket utveckalde känslor.
Tackk gullrumpa! :D

Sandra:
Vad har du för hemlighet som du aldrig har berättat för någon? :)
Hmmmm.. låt mig tänka...........
Okej kan berätta en som jag nog inte berättat för någon. Jag har som en dröm att bli en känd artist xD Jag älskar att sjunga och sjunger hela dagarna..vilket irriterar en del hahaa!!!! Fast jag har aldrig ritkigt sjungit seriöst inför någon eftersom jag är ganska blyg av mig. Har även lite scenskräck så inte vågat sjunga själv på scen eller liknande vilket man måste kuna göra som artist ;) och inte minst så ska man ju såklart vara duktig på att sjunga. Vilket jag inte tycker att jag är så därför finns det ingen idé att jag ens försöker uppfylla min dröm eller prata om den.

Emma:
Hur trivs du i skolan å klassen nu när du gått med dom över ett år ? Känner du att du valde rätt? :D
Jag trivs hur baa som helst! min klass är helt underbar och linjen känns helt perfekt för mig som är väldigt praktisk av mig:)

Sebastian:
hur känns det för dig att ha ditt första förhållande?
Det var inte heelt som jag förväntat mig. Allt tjaffs och svartsjuka osv som man inte tänkt på tidigare och ja små saker man inte förstod sig på när man hört andra par bråka om. Men det är ju mysigt också att veta att man har någon där vid sin sida!

Sofia:
viktigaste frågan, kommer du alltid vara henne trogen? :))
Alltså det där är en fråga som man inte kan svara på egentligen för man vet aldrig vad som händer i framtiden. MEN jag skulle aldrig kunna vara otrogen utan att ångra der resten av mitt liv för jag är en person som får väldigt lätt dåligt samvete. Jag kan inte se mig själv kunna vara otrogen för jag skulle må för dåligt av det. Men man vet aldrig vad som kan hända om man är riiiktigt riktigt full och träffar någon det verkligen klickar för och det ena leder till det andra. 
Okej nu känns det som att jag svamlar, men se på mig och Sara, hon var ju i ett förhållande med en kille när hon fick känslor för mig och det ena ledde till det andra och nu är vi två tillsammans :)
Så jag kan inte säga varken ja eller nej för jag vet inte. men jag hoppas verkligen att svaret kommer bli JA i framtiden.

Sofia:
älskar du din tjej?
Ja de tär klart jag gör, annars skulle jag inte vara tillsammans med henne? :)

Anonym:
vem va din sista pojkvän?
Jag har aldrig haft ett riktigt seriöst förhållande men det absolut senaste var emd min bästa vän lucas under sommarlovet till nian. Vet inte om jag kan kalla det seriöst då det inte var fysiskt på något sätt utom hålla hand poch var bara komplicerat och weird.. vet inte riktigt vad jag ska säga haha men skulle tro att vi mest bara var förvirrade :'D

Anonym:
vad tänder du på hos en tjej?
Bra fråga! har inte riktigt.. kommit fram till vad jag tänder på och inte tänder på osvosv. Men älskar kurvor iaf :) sen tattueringar och piercings är riktigt hett!! Och en lite tuffare stil liksom.

Anna:
kan du berätta hur en vanlig dag ser ut för dig?:)
Vaknar runt 07:00 sminkar mig tar bussen till skolan gnäller hela dagen hur trött jag är eller hungrig fryser osv elelr så är jag helt hyper och inte kan sitta still sen åker jag hem och städar lite lagar mat bakar kollar film umgås med vänner fikar på stan ja allt vanligt som alla andra gör antar jag :D

Jessica:
vart köper du helst kläder? :)
Junkyard, Carlings, blå, JC och kanske H&M ? :D

Jessica:
har du några dåliga vanor? eller vad man nu säger..
vilka isåfall? J
Hm.. Jag sjunger typ hela tiden och gör fula beatbox ljud haha! Sen så knäcker jag nacken och fingrarna hela tiden vilket inte är så bra.

Anonym:
Lolz anonym som kommenterat, hon är snyggare i kort, framhäver hela hennes benstomme och allt så shhh på dig va
Och till frågan:
Vilken årstid gillar du mest? Och varför? :))
Naw tack!
Jag vet faktiskt inte! älskar vintern pga att julkänsla men sen så älskar jag även sommaren för man blir så glad av solen och värmen. Men om jag måste välja säger jag nog sommaren!

Anonym:
tkr du ska skaffa långt hår igen, kolla va snygg du va liksom...!! http://gayisokey.blogg.se/2012/march/
har du några planer på att göra de eller tänker du fortsätta med den korta frisyren? :)

Haha okej ;) Jag trivs sjukt bra i kort hår så ska nog ha det ett tag till :D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vad tänder du på hos en tjej?
    Bra fråga! har inte riktigt.. kommit fram till vad jag tänder på och inte tänder på osvosv. "Men älskar kurvor iaf :) sen tattueringar och piercings är riktigt hett!! Och en lite tuffare stil liksom."

    hmmm...din tjej är typ smalast på jorden, och ser ut att vara världens sötaste och gulligaste. inte tuffaste precis xD säger inte det här för att vara elak :O påpeka bara tt du tänder på de din tjej inte är...;O

    2012-12-02 | 23:24:13
  • Sofie säger:

    Anonym: Hur fan kan du ens uttala dig sådär? Tänker du inte alls på hur mycket du kan såra BÅDE Sara och Ida när du skriver så?!! Så sjukt elak.

    2012-12-03 | 09:04:26
  • Maria säger:

    Hur gammal var du när du insåg att du inte var straight?

    2012-12-17 | 17:26:27

Kommentera inlägget här: