gayisokey

Så jävla less på idiotiska kommentarer.

Kategori: Allmänt

Anonym Om:
vad tänder du på hos en tjej? 
Bra fråga! har inte riktigt.. kommit fram till vad jag tänder på och inte tänder på osvosv. "Men älskar kurvor iaf :) sen tattueringar och piercings är riktigt hett!! Och en lite tuffare stil liksom." 

hmmm...din tjej är typ smalast på jorden, och ser ut att vara världens sötaste och gulligaste. inte tuffaste precis xD säger inte det här för att vara elak :O påpeka bara tt du tänder på de din tjej inte är...;O

Alltså till att börja med var det här nog den onödigaste kommentaren jag någonsin haft.
Tror jag är gaanska medveten om hur min egen flickvän ser ut? ALLA har vissa saker de tänder på och att min flickvän kanske inte passar in på exakt alla de områdena betyder det inte att jag INTE tänder på henne? :S

Om du inte säger det för att vara elak, varför säger du det då? åh blir bara så jävla arg -.-
vadå det hon INTE är ? hon har både tattueringar och piercings och en varierande stil som är lite tuffare ibland.
Du känner henne inte som jag gör så du kan bara hålla käften och " påpeka"  massa saker någon annan stans.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    men vad du sa var fysiska saker du tänder på så spelar ingen roll om man känner henne eller inte? :O man ser att hon är jättesmal och då tycker jag det är elakt att skriva till hela världen att det är motsatsen man tänder på

    2012-12-05 | 17:55:30
  • sara säger:

    Visst, jag kanske är smal men de var ju ändå inte bara de hon påpekade att hon tände på. Samma sak som att säga att jag har varit hetero hela mitt liv tills jag träffade ida, men de betyder väll inte att jag INTE tänder på henne för att hon är tjej? Hon skulle nog inte va tsm med mig om hon inte tände på mig, av samma anledning som att jag inte skulle va tsm med henne isf. Så shut the fuck up och håll onödiga saker för dig själv :)))

    2012-12-05 | 18:44:53
  • tess säger:

    ville bara säga att ni 2 är super gulliga och hejar på er ni håller länge länge länge hihi ;) finns inget bättre än ett seriöst äkta förhållande, jag sj har varit tsm med min kille i snart 3 år och vi älskar varandra och knullar nästa varje dag för vi är fortfarande lika kåta på varandra som när vi träffades!!! haha och han e raka motsattsen mot vad jag brukar "tända" på, jag gillar oxå tatueringar och lite tuff stil men han har inget av de, han dricker inte, röker ine, snusar inte men jag kan bara säga att han är ändå mitt allt ingen annan kan förstå vad vi ser i varandra de vet bara vi. lång text blev de nu men jag ville säga till er båda att ta inte åt er av rövhåll som inte vet hur äkta kärlek är de har inte med hur man ser ut då längre bara hur man känner för varandra <3 :) fina ni e kram på er!

    2012-12-05 | 19:26:19

Kommentera inlägget här: