gayisokey

GOOD JUUL!

Kategori: Allmänt

Hey Fouks!

Har inte haft ork mentalt till att blogga senaste veckorna då jag haft så mycket med skolan och privata saker osv.
Men nu är jag tillbaka :D

Har hänt en hel del! gjort slut med Sara och sedan blivit tillsammans igen, varit på Lucia Movie Night, Nattsudd i Salongen i skolan (dygnat), firat Jul och massa saker.

ca 19:00/19:30 kommer mamma anders och hugo hit och hämtar mig, inte träffat dom sen lovet så ska bli kul <3 
Vi ska till morfar i söderhamn och bli kvar två nätter. Det är så fruktansvärt fint där morfar bor så ska nog ta massa kort :D

Vet inte vad mer jag ska säga,så blev ett kort inlägg. Puss på eer,
god jul och gott nytt år! :D


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du blev sjukt snygg i korthår!

    2013-01-03 | 21:01:08
  • Nathalié säger:

    Alltså dina nyckelben. Jag dör så fin dom är & du också!

    2013-01-12 | 00:08:31

Kommentera inlägget här: