gayisokey

Svar på frågornaaa :)

Kategori: Allmänt

Hej du! :) känns det inte komplicerat att veta vad du ska skriva till en tjej du tycker om så att hon förstår att du är ute efter mer än vänskap? det kanske är naturligare än vad JAG tror..? haha, ta frågan på ett bra sätt ;) ha det bra!

Det beror ju på om personen jag pratar med vet om att jag är intresserad av tjejer eller inte. för vet hon det och märker att jag flirtar lite då fattar hon ju förhoppnings vis vad jag försöker få fram. och flirtar hon tillbaka, ja då gäller det att ta det till nästa steg för att se om hon flirta för hon var intresserad eller om det var på skoj. Men om hon inte vet om det så kan det bli svårt haha! Det är ganska svårt som gay att försöka flirta utan att vara rädd för att personen ska ta illa upp eller göra en pinsam situation av det.

Att skriva till nån av samma kön och säga rätt ut "jag är kär i dig" eller liknande kan ha en "skrämmande" effekt. Och riskerar att få nobben direkt för den blir lite rädd. 

Det bäst att göra enligt mig är att umgås med personen, ta en fika eller hitta på något som håller en sysselsatt. på så vis kan man slappna av lite mer och vara sig sj. Sen kan man små flirta så som att titta på personen och le mycket. När ni får ögonkontakt så prova håll kvar lite längre än vanligt. En klassisk grej är tex att titta på dens läppar och bita sig lite i läppen när den ser på dig. Då ger det direkt en signal om att du vill kyssa henne/honom.

Kroppskontakt är också viktigt!  så fort du tar på andra människorså blir det som en stöt i kroppen.
Tex en till klassisk grej som att spela minigolf och man ska visa hur man gör genom att ställa sig bakom personen hålla i dens händer. då känner den andra en skyddande känsla när den har dig ståendes tätt mot ryggen med en omfamnande position och samtidigt berör händerna och era ansiktet hamnar väligt nära!

Gillar du någon just nu? Ja det skulle jag kunna säga att jag gör :)

Hur är din 'typ' av tjej? utseende/personlighet osv?

Mörkt hår brunt eller svart vilket som,lite små "tuff" med tattueringar och piercings! Ganska självständig och lagomt mogen men ändå flummig. hmm.. gärna romantik nörd som jag <3 och typ skön avslappnad stil som typ tshirts slappa jeans, keps. ja men lite som min stil typ :)  och hon får gärna älska film! så hon kan ligga och mysa till filmer med mig så jag slipper kolla sj.. Sen så typ musikalisk? kan hon sjunga och spela gitarr.. då har hon mitt hjärta forever typ <3 och brudar som kan dansa är as sexigt med :D

men de betyder ju inte att jag inte kan bli kär i en blond feminin tjej! utan jag dras bara extra mycket till brunetter med piercings tattueringar osvosv.

Hur beskriver du dig själv med 3 ord?
Flummig..romantisk...omtänksam haha tre första jag kom på :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: