gayisokey

Hem ljuva hem <3

Kategori: Allmänt

Kom hem för ca en timme sen. Är inte ett dugg trött dock så kollar på det sista The L Word avsnittet..Så sorgligt att det inte blir några fler då jag typ levt på denna serie i ett par månader nu :(
För er som itne sett borde verkligen kolla!! så sjukt bra :D

Här kommer MASSOORR av random bilder från Kusten. Orkar inte gå igenom alla så det kasnke finns ett par onödiga bilder med haha. 

Just det glömde ju berätta!! För drygt en vecka sen när vi i familjen låg och sov i husvagnen så väcktes vi av väärldens jävla smäll! Det var nämligen en gubbe som backade in sin husvagn i våran och spräckte rutan samt flyttade på husvagnen en hel decimeter! som dessutom sitter fast i en altan osv. Så ni kan ju tänka er hur högt det lät. Självklart hade jag mitt ansikte PRECIS vid det väggen han körde in i och om han kört lite snabbare så hade han kört igenom väggen och över mitt huvud!!!






Brie ost och salami in my <3!!


Hur jävla gott är det inte med Öl och Ölkorv då?!


Gjorde hemmagjort Irish Coffé! och sedan nå hemmagjord slags baileys!

spille soppa över hela mina brallor :(

Provade morsans ARTON åår gamla brilor HAHA åh gud ..snygg..
Två harkrankar som parar sig (Y)

Världens sötaste plåster elelr vad?? åh kolla lilla griisen ;__;

Köpte glass så var det dubbelt med omslags papper!

Åt soppa så såg jag ett hjärta av sopp stänk på kanten <3 haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: