gayisokey

hahahahahah!!!

Kategori: Allmänt

Tyckte de var så kul så ville dela med mig haha! :D

Mamman försöker förmana sin 17-åriga dotter för livets faror:

- Vad gör du om du blir antastad av en man en mörk kväll på en mörk gata?

- Jag skulle kvickt dra ner byxorna på honom och lika kvickt dra upp min kjol...

- Är du från vettet, flicka lilla?

- Nej, vem tror du springer fortast, en karl med byxorna nerdragna eller en flicka med uppdragen kjol??




AHAHHAAHH!!! ååhhh min mamma är bara föör söööt <3<3<3 åh jag dör... vad taskigt jag är !!! ahahah






Kommentarer

  • jenna - det kan aldrig bli för mycket rosa! säger:

    Ååh du är så fin :)

    heheh syftar på headern :)

    2012-04-19 | 00:39:34
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/jennaoberdieck
  • Anonym säger:

    Shit va du och din mamma är lika!:D

    2012-04-19 | 08:25:24

Kommentera inlägget här: