gayisokey

fyfaaan vilken lång dag

Kategori: Allmänt

Fyfaan vilken lång jävla dag, kändes som att den aldrig skulle ta slut -.-
Men nu är jag äntligen hemma iaf och är så sjukt äckligt jävla trött, höll på att somna på bussen.

Sen ber jag så hemskt mycket om ursäkt för min slöa bloggning..men har verkligen inte haft blogg lust alls :/ ni får ta och sparka mig lite i rumpan om ni vill ha uppdateringar varje dag! höhh

Drog ner på stan en snabbisefter skolan för att köpa sminkborttagningsmedel och sen hem till my och drack capuccino snacka osv. vid två så åkte jag och Sara till Ikea! :D
hon köpte lite ljus och grejer vilket jag tänkt göra någondag jag med. letar efter doftjus som luktar pepparkaka. En kompis till mig hade det för några ar sedan och det lutkade såååå gott och fick sån himla julkänsla av det.

Kul att komma hem och se att nån av hundarna tuggad sönder min.. ja vad det nu heter? :'D

Kommentarer

  • confused säger:

    du köper ju jämt finngrejer men dom verkar ju inte hjälpa precis?

    2012-11-06 | 14:17:32

Kommentera inlägget här: