gayisokey

Paranormal Activity 4 Premiär

Kategori: Allmänt

I fredags så var jag på dubbel date med älsklingen Sara och Carro med Tobbe. Filmen var bara ca 1 h 20 min lång men faan vad bra den var! den var verkligen riktigt läskig och många chockscener med. Rekomenderar den verkligen! Sara följde med mig hem sen, livrädda såklart men underlättar ju lite att få kramas <3

Igår så var jag barnvakt åt lillebrorsan mellan halv sex och typ tolv, sara kom även och myste i soffan med mig och Frasse vid halv nio tiden.

Idag har vi vi bara slöat i sängen.

Imorgon så ska jag praktisera på Nygatan 9 samt resten av veckan. Är faktiskt skit nervös! ska jobba från 9-18 varje dag vilket är ovant för mig då jag oftast bara går halvdag i skolan.
Men hoppas att det går bra och att jag inte har sönder någonting haha.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: