gayisokey

julboord

Kategori: Allmänt

 
 
Igår:
Har spenderat heela helgen med min darling! hon gjorde en pärlplatta till mig medans jag bakade kladdkaka haha..Käkade Julbord vid 17 på farsan resturang Berggrenska där även min kompis Louise med pojkvänn och familj också var med så vi satt med dem och hade en riktigt trevlig kväll! vi drog med bussen halv tio hem till mig och vittnade ett riktigt jäkla bråk genom mitt sovrums fönster som skedde hos grannarna över gatan. Det verkade sluta bra iaf, så det var ju skönt :)

I fredags så var jag med Lucas, vi gick en runda på stan, Ikea, valbo köpcentrum och sen blev de ju såklart donken.. lär verkligen skärpa mig med all skit mat!  På kvällen kom sara och sov kvar hela helgen.

Just det klippte ju Lucas i tisdags vilket jag glömde berätta! men det gick skit bra iaf, gjorde en finish nacke för första gången någonsin! det är en rakat nacke utan en kant ned till :)
Sen har även Sara klippt mig! :D men funderar faktsikt på att klippa det ännu kortare i mitten höh (aa)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: