gayisokey

Hur jag lärde mig att shuffla

Kategori: Allmänt

Joss om “Learn to appreciate the rainbow after cursing the rain. It’s just like loving again after experiencing the pain.”:
Hur lärde du dig shuffle?! :D 
Liksom, hade du någon som visade dig eller kollade du på videos själv? 
Tacksam för svar :D Skulle vilja kunna!



Jag har endast sett videos på youtube och härmat!  finns tyvärr ingen shuffle skola i Gävle så var tvungen att lära mig via nätet :/ men det funkade ju också! 

Sök på Shuffle Dance tutorial på youtube så kommer videos upp om grunderna osv :D Lycka till!


För er som itne sett, här är en video när jag shufflar som jag la upp på youtube för några månader sen.
Tyvärr är ljudet i otakt då jag shufflade till en annan låt och sen la till en annan, men ska göra massa nya videos nu i sommar när man kan vara ute! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: