gayisokey

Otrohet & tvångs giftermål

Kategori: Allmänt

Anonym om Svar på fler frågor!:
Har du någonsin vart otrogen? 
Har någon vart det mot dig?
Vad tycker du om det?

- Nej jag har aldrig varit otrogen. Det är det vidrigaste man kan göra mot en person man älskar! Och ja, en person har varit otrogen mot mig men vårat förhållande hade knappt börjat.

Anonyn om "Circumstance":
Tycker inte du de är hemskt att vissa lever sådär ? 
Kan inte du göra ett inlägg om vad du tycker om förbjuden
kärlek? Folk som blir bort gifta ? Skulle vara kul att se vad du tyckte !:)

- Jo självklart tycker jag de är hemskt! Ingen ska behöva tvingas till att gifta sig med någon man inte älskar, vad är då meningen med att gifta sig? att unga flickor blir bortgifta till gamla gubbar för att föräldrarna får pengarna för det är ju förskräckligt!!
Alla förtjänar att få vara med den man älskar.

När du skriver förbjuden kärlek tar jag det som homosexuell kärlek, eftersom att det är det filmen handlar om ? och med tanke på att jag är Gay så har jag inga problem med det alls! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: