gayisokey

Lesbiska Sex ställningar!

Kategori: Allmänt

Här är en video på ställningar :)

Mina favoriter är:
The clam
The plough
The pearl
Sexy scissors sisters
The butterfly
classic 69
raised missionary
classic missionary
classic spoon
Oj blev ganska många.. höh (a)

Som ni märker valde jag dem ställningarna som är mest "intima" där man oftast har ansiktena mot varandra eller den andras kropp mot ens bröst. jag tycker inte om att ha ryggen vänd mot den andra.. varför vet jag inte men jag vill helst känna den mot mitt bröst så jag kan krama om eller se personen eller själv bli om kramad >.<

Kommentarer

  • glorianeverson säger:

    jätte fin är du om det är du på headern :D

    2012-03-11 | 14:54:16
    Bloggadress: http://[email protected]
  • anonym säger:

    Kör du då med dildo då eller hur gör du?;-)

    2012-03-11 | 16:59:49
  • jempa säger:

    ha ha anonym, fördom nr ett ang lesbiskt sex: att vi skulle vara mer dildoälskare än andra. jag brukar säga så här: vi gör allt som straighta gör förutom att det inte är någon kuk inblandad. om du någonsin har haft sex så vet du vad jag pratar om!

    2012-04-12 | 16:53:59
    Bloggadress: http://rewritable.soclog.se

Kommentera inlägget här: