gayisokey

SVAR PÅ FRÅGORNA!!!

Kategori: Allmänt

Anonym om Frågestuuuuuund:
Är du bi eller helt flata?
svarar du i ett video inlägg?
snälla svara i en video :)
IP: 81.232.124.238 09 Juni, 19:30
En beundrare om Frågestuuuuuund:
Jag tycker du är vacker med/utan smink! Jag tycker du är sjukt modig att våga gå ut och säga att du gillar både killar/ tjejjer! Du ska vara stolt över dig själv, gillar din blogg:)
IP: 95.199.149.109 08 Juni, 22:34
Anonym om Frågestuuuuuund:
musik smak?
favorit filmer?
favorit mat?
kär i någon?
IP: 81.232.124.238 08 Juni, 16:34
Anonym om Frågestuuuuuund:
Varför beter sig många homosexuella som om det är något speciellt att vara just homosexuell om de samtidigt kämpar för att det ska anses vara normalt?
IP: 81.237.225.202 08 Juni, 16:03
Syrsan om Frågestuuuuuund:
Vad använder du för parfym/parfymer ? :d
Och är dä dina naturliga lockar man ser på vissa bilder? för dä ä jätte finte ^.^
IP: 83.183.18.134 08 Juni, 16:00
Amanda om Frågestuuuuuund:
Hur mycket bryr du dig om utseende?
Hur öppen är du för att träffa nya tjejer?
Hur är du som person?
Hur ser din dröm tjej ut? om du måste beskriva
Hur lång är du?
Hur många tjejer har du varit med tidigare?
Har du haft ett riktigt seriöst förhållande med en tjej?
När kom du på att du var lesb?
Och hur kom du på det?
Vad har du för intressen
Vad är bäst flummig eller lugn?
sist men inte miiinst. Vill du gå på dejt med mig ?
// 16 årig tös från västra götaland :)
IP: 81.232.124.238 07 Juni, 14:32
Anonym om Frågestuuuuuund:
Vad har du för planer för sommaren?!?!;)
IP: 217.210.129.186 06 Juni, 01:03
s om Frågestuuuuuund:
do u miss me?
IP: 81.234.221.187 05 Juni, 15:21
emma om Frågestuuuuuund:
kan du komma hit å kramas? :D du får en puss om du gör de ;)
nej men, haru nån flicka på g kanske? ;)<3
IP: 87.249.170.93 05 Juni, 12:24
anonym om Frågestuuuuuund:
är du bi eller är du gay? :)
du verkar tycka att det inte sitter i könet , utan personen i sig.
om du då är gay, vad är det som gör att du inte dras till killar isf, om det nu inte sitter i könet? :)
IP: 83.253.186.70 05 Juni, 10:46
Mohamed om Frågestuuuuuund:
skulle du ge en riktig snäll kille chansen om han vill ragga på dig ?
Anonym om Frågestuuuuuund:
Är du bi eller helt flata?
svarar du i ett video inlägg?
snälla svara i en video :)

Ehm, jag vet inte och jag bryr mig inte speciellt mycket heller. det är ju personen man blir kär i, inte dens kön :)

En beundrare om Frågestuuuuuund:
Jag tycker du är vacker med/utan smink! Jag tycker du är sjukt modig att våga gå ut och säga att du gillar både killar/ tjejjer! Du ska vara stolt över dig själv, gillar din blogg:)

Hm inte för att det där var en fråga men  TACK så mkt! vem du nu är^^ det värmer att höra sånt. Och kul att du gillar bloggen!
Anonym om Frågestuuuuuund:
musik smak?
Har ingen speciell musik smak utan lyssnar på det som låter bra :) men det är väl typ Joan Jett - Alesana - Linkin Park - Volbeat - Nomy - Lifehouse - Mandy Moore - Never Shout Never - t.A.T.u - och det vanliga som typ Rihanna - Britney - Bruno Mars osv osv

favorit filmer?

Titanic - A Walk To Remember - Lost and Delirious - och massssssssaaaa andra

favorit mat?

grillat <3 soppa <3 hamburgare <3 räknas inte som MAT men fan vad jag älskar kall bea <3

kär i någon?

Haha vet inte riktigt vad jag ska svara på den..

Anonym om Frågestuuuuuund:
Varför beter sig många homosexuella som om det är något speciellt att vara just homosexuell om de samtidigt kämpar för att det ska anses vara normalt?

Öh, tycker detta var en onödig fråga då jag inte kan tala för alla Homosexuella? tror inte heller att du var ute efter ett korrekt svar utan bara vill framföra en negativ tanke.

förstår inte riktigt vad du menar med frågan heller.
jag tror att dem försöker visa att dom inte skäms över vilka dom är och kasnke kan bli lite väl överdrivet som du då tar på fel sätt.
Det är mindre ovanligt att vara homosexuell vilket det flesta vet? och speciellt, menas inte det att något är mindre vanligt? bara en tanke jag har :) kan bara tala för mig själv och säga att jag tycker absolut inte jag är SPECIELL för att jag tycker om tjejer, för mig är det fullständigt normalt. Men sen så skäms jag itne över det heller.
Syrsan om Frågestuuuuuund:
Vad använder du för parfym/parfymer ? :d
Oj jag har väldigt mycket parfymer.. men de jag använder mest är: Paris Hilton - CanCan, Escada - Ocean Lounge - Vera Wang - Princess - Christina aguilera - By Night och nån rosa äppelformad som jag inte vet namnet på!

Och är dä dina naturliga lockar man ser på vissa bilder? för dä ä jätte finte ^.^
Jag har aldrig någonsin lockat mitt hår så svaret på din fråga blir då JA, det är mina naturliga lockar och Tack söta du! :D

Amanda om Frågestuuuuuund:
Hur mycket bryr du dig om utseende?
Om jag sa att jag inte brydde mig om utseende skulle det vara en lögn.
Nu kanske jag framstås som en bitch, men man blir inte kär i en person man finner oatraktiv? Jag skiter i vad andra tycker om personen men är den fin i mina ögon, Ja då är den ju det?:) Sen så är det ju utsidan som ger insidan en chans. Sen så förstår jag mig inte på dom som skriver liknande "Singel & sökande (bryr mig inte om utsidan det är insidan som räknas). men om det vore sant. om det BARA var insidan som räknades, då skulle inte sexuella läggningar finnas till? hoppas ni förstår vad jag försöker få fram.

Hur öppen är du för att träffa nya tjejer?
Så öppen man kan bli antar jag ? ^^

Hur är du som person?
flummig, skämtglad, skrattar mycket, väldigt omtänksam och romantik nörd så det skriker om det och över social!
Jag kan uppfattas som känslokall fast jag egentligen är en liten känslo bomb, har bara problem att uttrycka det och prata om sånt.. tyvärr. men det blri bättre och bättre :)

Hur ser din dröm tjej ut? om du måste beskriva
Mörkt hår brunt eller svart vilket som,lite små "tuff" med tattueringar och piercings! Ganska självständig och lagomt mogen men ändå flummig. hmm.. gärna romantik nörd som jag <3 och typ skön avslappnad stil som typ tshirts slappa jeans, ja men lite som min stil typ :)  och hon får gärna älska film! så hon kan ligga och mysa till filmer med mig så jag slipper kolla sj.. Sen så typ musikalisk? kan hon sjunga och spela gitarr.. då har hon mitt hjärta forever typ <3

men de betyder ju inte att jag inte kan bli kär i en blond feminin tjej! utan jag dras bara extra mycket till brunetter med piercings tattueringar osvosv.

Hur lång är du?
Ingen aning! men tror typ 168-169..

Hur många tjejer har du varit med tidigare?
Ehm om du menar sex så är det två st.

Har du haft ett riktigt seriöst förhållande med en tjej?
Nej det har jag inte :/

När kom du på att du var lesb? Och hur kom du på det?
Jag kom på att jag tyckte om tjejer i mellan stadiet då jag var kär i min bästavän.


Vad har du för intressen?
Älskar att dansa, spela musik i alla olika former som gitarr piano trummor osv, titta på film.. och laga mat/baka!

Vad är bäst flummig eller lugn?
Flummig hel klart! lugnt är så.. tråkigt? fast för flummig kan bli jobbigt om det alltid är så :'d

sist men inte miiinst. Vill du gå på dejt med mig ?
Haha aw, ja visst why not? :*

// 16 årig tös från västra götaland :)


Anonym om Frågestuuuuuund:
Vad har du för planer för sommaren?!?!;)
hmm... inte mycket alls :/ ska ner till lysekil 2-3 veckor och sen ska jag väl jobba, sola & bada och bara njuta :)

s om Frågestuuuuuund:
do u miss me?
Ofc i do, and you know that.
emma om Frågestuuuuuund:
kan du komma hit å kramas? :D du får en puss om du gör de ;)
nej men, haru nån flicka på g kanske? ;)<3

Klart jag kan komma och kramas, älskar att kramas:D
hmm... kanske de kanske ;) haha ne men jag vet inte ens själv..

anonym om Frågestuuuuuund:
är du bi eller är du gay? :)
du verkar tycka att det inte sitter i könet , utan personen i sig.
om du då är gay, vad är det som gör att du inte dras till killar isf, om det nu inte sitter i könet? :)

det har du alleles rätt i! och det som gör att jag förmodligen inte dras till killar är väl för att jag är för killig av mig för att kunna vara tsm med en kille tror jag. Det blir liksom.. konstigt på något sätt. Jag ser mig själv som den som gör alla "mans saker". Den som personen sitter i knät på, den som ligger bakom när man skead osv och det blir lite fel ifall jag skulle göra det med en kille :O så det känns iaf. Så ah jag tror det är därför :)
Mohamed om Frågestuuuuuund:
skulle du ge en riktig snäll kille chansen om han vill ragga på dig ?

Javisst, en chans förtjänar alla! även fast chansen är väldigt liten att jag skulle tycka om honom på det sättet.



Kommentarer

  • CGONZALEZ säger:

    bilder -

    outfit -

    pengar rullar in -

    iphone skal -

    ~ KLICKA !

    2012-06-12 | 21:53:28
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/cgonzalez
  • AmandaoNellie's säger:

    hej fina du! jätte fin o bra blogg , checka gärna våran blogg , ha en bra dag!

    kram! :D

    en sak ska du veta och det är att du är grymt cool och riktigt modig! EXTRA stora kramar till dig!

    2012-06-12 | 22:08:45
    Bloggadress: http://likeorhateit.blogg.se/
  • Nikky Jones säger:

    Det är lite konstigt, jag blir helt knäpp när jag tycket om en tjej. Det blir så intensivt. Vill köpa hela världen åt henne och bara andas bredvid henne hela dagarna sen så försvinner det lika snabbt som det kom. Inte riktigt lika intensivt med killar + att känslorna håller längre. Men kan ju ha och göra med att jag aldrig tyckt om någon som det har kunna blivit någonting med :P

    2012-06-13 | 09:24:36
    Bloggadress: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här: