gayisokey

On the edge of breaking down and no one is there to save you

Kategori: Allmänt

ÅH vilket grin humör jag är på.
Känner bara för att kasta allt åt helvete och lägga ner bloggen helt. slänga datorn i väggen och springa ut i regnet för att skrika allt jag har tills jag inte orkar mer. Fy fan. skjut mig eller nåt......................gljhmk

Inte varit så här depp sen typ.. åttan? 

Tankar som jag hållit mig borta ifrån i över ett år har kommit tillbaka. Tankar som tagit sig förbi min mur och överbelastar mig. Det är för tungt för att förtränga ignorera.. har kanske med vädret att göra? och alla drömmar.. ahja hoppas det är bättre imorgon iaf.

Kommentarer

  • s säger:

    i will catch you when you fall

    2012-06-02 | 21:05:21
  • Anonym säger:

    Jag finns alltid om du vill prata, men det vet du redan.

    Och du vet vem jag är, om du tänker efter ordentligt.

    2012-06-03 | 01:19:09

Kommentera inlägget här: