gayisokey

love is the seed of all hope. it is the enricement to trust,to risk, to try, to go on

Kategori: Allmänt

Torsdags:
Så umgicks jag ganska mycket med min lillebror ute på gården sen sov jag, Lollo, Lucas, Fanny och Jenny hos Hanna! hade as kul :D åt även en suuuper god efterrätt som jag itne ens visste fanns! Nämligen en oskalad banan i ugnen med ett djupt snitt genom som en bakbotatis :'D  Sen har man choklad i skåran efter den varit å ugnen och då smälter chokladen. ÅÅHH så gott det var! as enkelt också :D

Fredags:
Jobbade förmiddag- eftermiddag och sen drog jag till Cissi där jag även träffade Kajsa Frida och amanda.
Spela musik drack och umgicks sen vid elva tiden drog vi vidare till Söderhjelmska (stavning?) och hade jätte kul :D

Lördags:
Bakis typ hela dagen och sen åkte jag och pappa för att ÄNTLIGEN hämta hem min 44 tums tv, den är extremt stor :O åh så glad jag är <3  sen käkade jag pappa och frasse även på Max <3 usch har blivit alldeles för mkt max och donken senaste tiden, dags att skärpa sig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: